Sepet

Sıkça Sorulan Sorular

Etasaat.co sitesinde satılan tüm ürünler 1.sınıf (A+++) replikadır. Tüm ürünlerimiz profesyonel satın alma ekibimiz tarafından yurt dışındaki fabrikalardan özenle seçilir ve ithalatı yapılır. Türkiye’deki depomuza gelen her ürün teknik servisimiz tarafınan kalite kontrol testlerine alınır,  tüm fonksiyonlarının çalıstığından emin olunur. Her sipariş sonrası ürünler tekrardan ikinci bir kontrole tabi tutulur ve müsterilerimize kargolanır.

 

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

Siparişini vermiş olduğunuz ürünler Türkiye’nin her yerine ARAS KARGO ile 1-3 iş günü içerisinde kapınıza ulaştırılır.

 

Ödeme işlemlerini nasıl yapabilirim?

Yaptığınız alışverişlerin ödemesini 3 şekilde yapabilirsiniz:

  •       Kredi Kartı ödemesi
  •       Kapıda nakit ödeme
  •       Havale ile ödeme

 

Sitenizdeki ürünlerin garantisi var mı?

Tüm ürünlerimiz garanti kapsamımız altındadır. Satın almış olduğunuz saatler için 1 yıl garanti vermekteyiz. Ürününüz elinize bozuk veya hatalı ulaştıysa hemen bize ulaşın, böyle bir durumda hatalı ürün isteğiniz doğrultusunda yenisiyle değiştirilir veya paranız tarafımızca iade edilir.

 

Kargo ücreti ödermiyim?

Tüm ürünlerimizde Türkiye’nin her yerine kargo ücretsizdir.

 

Siparişim ne zaman kargoya verilir ve ne zaman bana ulaşır?

Etasaat.co sitesinde saat 16:00’a kadar vermiş olduğunuz siparişler stokta olması durumunda aynı gün kargo firmasına teslim edilir. Aksi durumlarda 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Resmi tatil günlerinde vermiş olduğunuz siparişler ilk iş gününde işleme alınır. İstanbul merkezli yaptığımız kargo gönderileri İstanbul’a 600 km mesafeli tüm illere 1 günde teslim edilir, diğer illere teslimat süresi ortalama 2 gündür.

 

Siparişimi Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim?

Siparişinizi, eksiksiz olduğundan emin olduktan sonra teslimat formunu imzalayarak kabul ediniz. Anlaşmalı kargo firması ürünleri eksiksiz ve hasarsız olarak teslim etmekle yükümlüdür. Teslim almadan önce dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda ‘Hasar Tespit Tutanağı’ hazırlatmanız gerekir. Kargo görevlilerinin hasar tespit tutanağında belirttikleri açıklamalara dikkat ediniz. Tam ve doğru ifadelerle tutanak yazılması için görevliyi uyarınız. Ürününüzü teslim alırken siparişin sizin adınıza olduğundan emin olunuz.

 

Sitenizden sipariş ettiğim ürünü beğenmedim, iade ya da değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Ürünü tarafımıza göndermeden önce iade veya değişim talebinizi 0545 548 36 72 nolu telefon numaramıza veya [email protected] e-mail adresimize bildirmeniz gerekmektedir. Böyle bir durumda iade kargo bedeli alıcıya aittir. İade ettiğiniz ürün tarafımıza ulaştıktan sonra kontrolden geçecek, herhangi bir kullanım, hasar vb. durum olmadığı onaylandıktan sonra en geç 3 iş günü içinde paranız size iade edilecek veya isteğinize bağlı olarak başka bir ürünle değiştirilecektir.